torsdag 24. september 2009

Surrealistisk Sjølvportrett

Me fekk oppgåve å ta utgangspunkt i eit portrettbilde, og redigere det til å bli surrealistiskt.



Her er orginalbilde, dette tok eg å begynte å redigere. Eg bestemte meg fort for kva eg ville gjere med det, men korleis eg skulle få det til, var ein utfordring.




Her har eg fått til augene, men eg var fremdeles ikkje fornøyd med huden. Tennene begynner og å gi litt meir uttrykk i bilde.




Her er både augene, huda, tennene og vinger på plass. Dette er det ferdige produktet.




Berre ein anna variant av bilde:)







1 kommentar:

  1. Heisann!
    Knalltøffe bilder! Det med augene og tenna var såg faktisk ganske ekte ut :S(skummelt :P) Da gjorde ikkje vingene, men der kan kanskje tilfelle vera at dei skulle sjå litt uekte ut? :P Effekten på huden var tøff :D Berre for å kommentera skjølve innlegget så syntest eg det var bra at du viste litt steg for steg bilde!

    SvarSlett