mandag 8. mars 2010

Om bokkunst og Illustrasjon

Boka eg valgte å presentera heiter Skumle Saker og
inneholder 40 små historier og dikt.
Boka er gitt ut av Egmont Bøker Fredhøi AS,
og er trykt i Italia, og var først på salg i 1999 av Parragon.


Forfatterane er Caroline Repchuk, Claire Keen,
Geoff Cowan, Kat Wootton og Candy Wallace.
(er oversatt av Mona Berge og Kari Engen)

Illustratører er Diana Cathpole, Robin Edmonds,
Chris Forsey og Claire Mumford.
Design: Caroline Reeves.


Denne boka var ei av mine favoritt bøker. Eg var 8-9 år då eg fekk den, og eg huske at nokken av historiane var for skumle til å lesa åleina. Alle historiane i denna boka handle om troll, spøkelser, vampyrer eller andre overnaturlige vesener.

Illustrasjonane inne i boka er fargerike og gøye, boka er veldig stor, som gjer at illustrasjonane blir større og gøyare:) Målgruppa for denne boka er absolutt unger som har nett lært seg å lese. Teksten inni er stor og lett å lese, men nokon av historiane er kanskje litt for lange til at ein liten unge kan lesa heile heilt åleine.

Rett og slett; absolutt ein fin bok for unger mellom 8-10 år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar