mandag 22. mars 2010

Om grafisk design.

Oppgåva var å skrive om grafisk design, eg valgte bilder frå Bleed, Commando Group og Kolonien.


Dette arbeidet er gjort i sammarbeid med ALU 2007. Planen var å kombinere street art, tagging og mote. Skrifta i bakgrunnen er tydelig etterligning av tagging, den etterligner skiveskrift. Kontraster er veldig viktig dette bilde, det er heilt svart og heilt kvit opp mot kvarandre. Arbeidet er retta spresielt mot ungdom, og litt rocke - stil.
Eg synst ikkje dette arbeidet var ekstremt spesielt, det finst mange arbeid som setter street art og mote opp med kvarandre.


Denne illustrasjonen høyrer til ein plakat til eit 3 – års jubileum for ”kjeft a!” Eg likte den fordi bruken av primærfargane var veldig fin. Heile bilete er lagd av primærfargane og svart og kvit. Ansiktet på dama er veldig fint, og utrykket er veldig tydelig. Det er det første eg la merke til. Den klare blå fargen i auga er absolutt noko av det fyrste som blir lagt merke til. Eg synst ansiktet til dama ser ut som eit foto, men at kroppen og fargane er jobba veldig mykje med for å få eit tegne aktig utsjånad. Målgruppa her er ungdommer eller unge vaksne.


Her er ein bok illustrasjon frå Kolonien. Den er til samlivsboka til Thomas Cottis.
Denne illustrasjonen var morsom, og det var derfor eg valgte den. Humor er brukt veldig, og litt barnlighet. Illustrasjonen skal vise kontrasten mellom menn og kvinner.
Tegningen er veldig enkel, heile ideen er liksom at eine kanina, kvinna, tenkjar berre på husarbeid, mens den andre kanina, mannen, berre tenkjar på sex.
Målgruppa her er vaksne folk som er i forhold, og kanskje sliter i forholdet sitt. Eg vil påstå at det er til både kvinner og men.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar